onsdag den 2. marts 2016

Tingenes tilstand

- Spiser alt for meget med sukker i og amningen kan ikke rigtig holde trit med det længere. Resultat: Mere af den bløde mor-mave. Jeg MÅ virkelig snart tage mig sammen og gøre noget ved det.

- ELSKER stadig det der mødregruppe!

- Lillemanden er sgu helt fantastisk. Alle de udtryk og lyde han kan lave. Han er en ægte spilop oooog lader til at have noget af et temperament, er spændt på hvordan det udvikler sig(!)

- Er sikker på, at der ville være mindre had og krig i verdenen, hvis flere mennesker vågnede op til en smilende, pludrende baby. Ægte lykke-serum!

- Vi flytter forresten fra nørrebro! Som i helt ud af byen. Som i flyttemændene kommer i morgen. Som i der er kasser over det hele og jeg burde gå og gøre rent. (Ja ja, jeg gør det om lidt.)

- Er ikke helt klar til at forlade skønne nørrebro, men for søren, hvor jeg også glæder mig til vores hus. Der er alt hvad vi ønskede. Det bliver for vildt - men også meget voksent. (Tør jeg nu være alene hjemme derude på en villavej..?)

- Magter ikke rigtig, at der kun er lidt over 4 måneder til jeg skal tilbage på arbejde. STOP TIDEN!

- Er SÅ klar på forår. Som i væk med vinterjakken og frem med læderjakken.

- Månederne på barselsdagpenge er begyndt. Uf. Jeg er ikke fan.

- Min krop er stadig helt fucked - alt for slatten. Kunne virkelig godt bruge en god omgang massage af hele min krop - fra tå til isse.

- At blive mor har gjort mig stærkere og mere sårbar på én og samme tid. Det er en meget underlig følelse og kan stadig ikke helt forstå, at jeg har lavet et lille menneske. Det er sgu for vildt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar